HYPEBEAST STREETWEAR SHOPPING in JAPAN! OFF WHITE, SUPREME, BAPE! (Orange Street, OSAKA)



Lots of fun shopping on Orange Street in Japan! It’s Osaka’s main streetwear fashion district! Hypebeast streetwear shopping in Japan and it awesome how many brands they have! Great balance of hype like Off-white, Supreme, Bape to smaller Japanese brand like Cav Empt and more!

#streetwear #hypebeast #japan

Yesterday’s Vlog –
Vlogs –
AirBnB DISCOUNT LINK –

Naty –
Dennis –

Instagram –
Twitter –
Facebook –
Snapchat –
Merch and Free Wallpapers! –
Business e-mail – SneakerTalkCA@gmail.com

MUSIC PROVIDED BY:
RUSSELL (aka Pryde) – strawberry shortcake –
RUSSELL (aka Pryde) – THE WALLS! –
Nephaim – Deep Inside –
S T H – La Vida Loca –

Nguồn: https://dothihoa.com

Xem thêm bài viết khác: https://dothihoa.com/lam-dep

  • 11:04 times like these in 2020

    chris jraige May 19, 2020 4:33 am Reply
  • https://www.odcollective.com/ium

    IUM May 19, 2020 4:33 am Reply
  • 0:26 WTF JAPAN

    Mashiro Shiina May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Intro Song ?

    Emanuel May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Hi

    John Blank May 19, 2020 4:33 am Reply
  • 🕵️‍♀️ (;

    Big bird May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Cool

    Big bird May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Ass

    Big bird May 19, 2020 4:33 am Reply
  • 11:09 she is so cute😍

    F.Siken YT May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I like Japan videos good work

    Jose carlos Gomez May 19, 2020 4:33 am Reply
  • So is it only bape which is typically cheaper here ?

    Liverbird May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Anyone know the song at 5:13

    Anthony Hidrogo Martinez May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I hear Japan sells Bape there really cheap, well some stores. I’ve been japan my self it’s so DAM NICE!

    Fishy Farts May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I want to go japan for videos like these so I can cop some drip like you 🥵

    Viky Dhillon May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Babe is so gay

    sammy holmqvist May 19, 2020 4:33 am Reply
  • OMG man,i like your Video but im too late for the mask but good video👍🏼

    Enea Troia May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I wish I have a bape mask but I like your hoodie

    Kimberly Acosta May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I like all your videos

    Kimberly Acosta May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I like your video

    Kimberly Acosta May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Wait hold up is everything more expensive over their or cheaper

    Rafael Garcia May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Gildan lmao

    Essinay May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Those puma tsugi jun are dope

    D Lion May 19, 2020 4:33 am Reply
  • I want that bape so hard hope pick ups were hype

    Owen Krause May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Good video, i would like to go shopping in japan😍

    Gnome_vengeur Swg May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Oi

    Trash Gamer May 19, 2020 4:33 am Reply
  • What is the name of the music at the begining?

    Vincent Fischer May 19, 2020 4:33 am Reply
  • whats the song name of 0:11

    Tulga B May 19, 2020 4:33 am Reply
  • what is the tittle of the song? Please anyone tell me? Thanks in advance
    🙂

    Kevin Samson May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Song tittle please anyone?

    Kevin Samson May 19, 2020 4:33 am Reply
  • 💖

    janice:3 May 19, 2020 4:33 am Reply
  • check out my online bape store i have a promo GOING £10OFF at check out www.dibapeuk.com

    DrippingInBape_UK Bapeboy May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Thats 10$ bape mask lol

    PAPU GAMER May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Yea its Micheal Jackson…..NO!

    Calum Walsh May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Iii

    S&C PLAYES May 19, 2020 4:33 am Reply
  • what is the name of the shoes at 6:33?

    Stefano Grassi May 19, 2020 4:33 am Reply
  • what is the name of the song? can u pls tell me i've been finding the song for sooooo long since last year

    Joaquin Eldrick May 19, 2020 4:33 am Reply
  • i want the mask please

    Kent Winkrislase May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Pls pls im from the Philippines pls pls I don't have enough money to buy any kind of bape. Can I get any clothes bape from o or a bape hoodie 🙂

    Maria Jurie Tanaman May 19, 2020 4:33 am Reply
  • so could i get one of the masks😂😄? i love the pick up tho the bape pickups mostly

    Hiro コード:016 May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Tienes cara de latino 😂😂😂

    Angel Ramos V. May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Great vlog! Love the Yu-Gi-Oh tees!👌🏾

    Sage69 May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Why does his eyebrows look fake

    Dequarius Pegasus Johnson May 19, 2020 4:33 am Reply
  • these clothes were so ugly which like shits!
    one month ago,when I was go shopping with my friend in Shibuya Tokyo,I was shocked why r there so many weirdos with these fancy,ugly and expensive shits such like supreme,offwhite in the street.
    Every people in the street looked at me weirdly just like they‘ve never seen a men with a decent outfit before.

    yicheng wang May 19, 2020 4:33 am Reply
  • Now u can't say shit about us Japanese people selling fake shit

    Trenton Wu May 19, 2020 4:33 am Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *